9 juli.


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, allt känns verkligen jätte konstigt samtidigt som att det känns hur bra som hellst. Jag känner mig jätte lycklig men endå tomm samtidigt? jag vet inte hur jag ska förklara .
Igår red jag Bravad till selet till hans nya ägare, det blev Malå tjejerna som tog honom och det känns jätte bra!
Då kommer jag att få träffa honom hur mkt jag vill, och sen nästa sommar kommer han tillbaka till Fäll eftersom att dom flyttar hit då, och bättre än så blir det ju inte? jag lovade att jag aldrig skulle lämna honom , och nu vet jag att jag kan hålla det.

Idag blir det en låång och spännande dag!
Kaisa ska snart komma och hämta mig, hon ska skjutsa mig till byske till mamma på kiosken.
Tror att jag ska jobba en stund, och efter det bär de av till stan på Royal och göra en massa ärenden!

Det som ska inhandlas är

*Havre
*betfor
*grov
*vinter/regn täcke om dom har till bra pris
*skor åt bobby
*borstar (är suverän på att slarva bort dom)
*Grimma


kommer garanterat att hitta mer saker, jag känner på mig att det här kommer att bli dyrt, RIKTIGT dyrt!
men de är det alltid värt sen i slutändan. Efter royal rundan bär de av till Lund och möta upp Jami, han ska sko
om bobby och sen kommer christer och kollar honom i munnen så allt är i sin ordning.
Efter det så lastas han och då börjar resan hem till mig i Fäll.
Det känns jätte bra, och det ska bli otroligt bra!  jag är peppad till tusen, nu jäklar ;) !

Men vi kommer att måsta ta de lugnt första veckorna eftersom han stått ett tag nu, försöka få honom att mjukna upp litegrann och så att han får tillbaka konditionen , det får ta de tid de tar helt enkelt :)


Tack till min bror som skottade ut hagarna igår, det var behöveligt och mkt snällt :)!
Och Tack till hela min familj som stöttar och hjälper mig igenom livet,
trotts allt är ni endå det bästa jag har :)
Och tack till min älskade Jonatan för att du finns, och för att du vill vara min <3
Tack till mina "få" men riktiga vänner att ni finns där, ni är guld !

Kommentarer
Postat av: Mican

jag kommer alltid att finnas här för dig :)

2008-07-10 @ 02:01:08
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0