6 juli


Dagarna rullar förbi, en efter en.
Jag kan iaf säga att allting ser ljust ut , orkar inte gå in på detaljer men blir det som jag hoppas så kan det inte bli bättre iaf :) jag ska hålla tummarna de hårdaste jag kan, haha.

Veckan kommer att se ut såhär

*Måndag = spekulant, sen trav
*Tisdag=ev middag med malåborna
*Onsdag= Bobby ska få nya skor och bli kollad i munnen
*Torsdag=ev hämta hem bobby
*Fredag=Jobb, pyssla på hemma
*Lördag=Jobb? släppa hästarna på bete
*Söndag=Jobb, chilla

Men vad hände med sommarvädret, de är 10 grader ute och blåser kallt.
Det här är ju mer höstväder, de här liknar ingenting ju.


NU ska jag gå och vila, är så himmla trött och slut.

sen en sak till, du börjar få mig att gå på nerverna!
inget blir som vi planerar, jag börjar bli ganska så less på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0