27 juli

Gjorde ett tappert försök att skriva ett inlägg igårkväll men allt försvann och förblev osparat, de sög!

Helgen har jag och Jonatan tillbringat här i fällfors med Harald och sussie, vilket var mkt trevligt :)
sol bad och god mat, de var riktigt mysigt och jag badade för första gången i år, hejja mig!
de var faktikst inte så kallt då man doppat sig. sen efter bad drog grabbarna grus ut och körde cross
och jag & sussie låg och stekte i solen, jag har världens fulaste ränder på ryggen !

sen kom en spekulant till Bravad, de gick bra och hon blev förtjust i honom.
hon skulle ringa idag och ge besked om hur hon ville ha det, men jag antar att de blir som med alla andra.
Jag ska hur som hellst inte ha så stora förhoppningar, med tanke på hur de gått innan?.
Det finns OTROLIGT mtk oseriöst folk!

Idag skiner solen och de är varmt även idag :) Jonatan har just dragit till Umeå för att byta sin kadett moten 740, vi får vell se om det går vägen, Harald och sussie har just farit hem dom med så nu sitter jag här alldeles ensam.
Hästarna har fått sitt lunch hö och snart hade jag tänkt ta bobby ut i skogen en runda , sen ska han få sin dagliga behandling av sitt ben, och efter det måste jag börja packa!

Ikväll drar jag jonatan ola cizzi kaisa jimmy och Robin till sundsvall, vi ska tydligen gå på IKEA och sen på affärerna runt omkring, känner inte allt för stor pepp på det men de bllir säkert trevligt då vi väl är framme :)
Känns jobbigt att måsta lämna alla djur hemma, kommer att vara orolig hela tiden! de skulle vara typiskt om det skulle hända ngt då man är 50 mil bort. Men nu ska vi tänka positivt :)


Allt blir som sagt vad man gör de till ! :)
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0