19 juli

Jaha, här sitter man alldeles ensam en lördag kväll medans alla andra festar (inklusive jonte).
Jag känner att jag inte pallade det ikväll, är trött och slut efter dom här 2 dagarna som gått och de är inte över än tyvärr.
Imorgon börjar jag klockan 9 och jobbar till 18, känns tungt men de är pengar!  min rygg är halvrerad , jagkan varken stå eller sitta ner för länge, jag vill bara lägga mig ner och skrika utöver mig vissa stunder, kan tänka mig att folk tror att man överdriver men de är så otroligt jävla smärtsamt! jag önskar att jag slapp denna jävla pina och jag önskar att folk kunde  förstå hur satans ont det verkligen gör!!!?

Som sagt så är detr sista dagen imorgon av marknaden, känns skönt! det ska firas, men hur vet jag inte än?
sen ngt mer som är positivt är att idag har Bobby varit helt haltfri :) jag blir så glad!
men han ska endå få sina sulor på onsdag för säkerthets skull, sen framöver funderar jag på att he på honom PG skor, han har gått på det innan och tydligen så funkade det bra. Nackdelen med dom är att de är ganska mkt jobb, man måste kolla skruvar osv och se så att de verkligen sitter.Meen, jag ska testa med sulor nu först och främmst :)

Imorn kväll om han är halt fri ska jag testa fara ut och rida honom för första gången, har suttit på honom 1 gång och de var inga problem alls, så jag tror de kommer att gå super :)! han lär ju inte förstå skänklar osv men de är ju en vane sak, de får han lära sig med tiden .

Nästa helg gott folk kan jag meddela att då drar jag Jonatan Ola och Cizzi till Falun , min faster bor där och vi ska bo hos henne i ca : 3-4 dagar :) det ska bli najs! skönt att komma bort från allt ett tag, och jag behöver verkligen schoppa!
inte bara kläder utan saker åt djuren med, så alla pengar jag får är välbehövliga.

 Måste inhandla

*kläder åt mig själv
*Sylky
*rockard
*en till sele så man kan fara ut med båda hästarna samtidigt
*öron proppar
*sulor till Bobby (inna onsdag)
*nya skor åt Macho


garanteratr ngt mer än det som jag skrivit, dyrt som fan kommer det att bli men de behövs .

NU ska jag lägga mig och sova en stund, är så otroligt trött!
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0