Min älskade havremjölk<3

Vad skulle jag gjort utan dig ? du är en god vän <3 Mums mums.

Jessika har just varit här, jag är så jäkla ofärdig att jag kände att jag varken ville sätta mig i sadeln eller i vagnen, så jessika fick ta över ridningen idag, vilket gick super :) Hon fick trava 2 vänder till "gropen" och sen red hon några intervaller i postbacken, gick jätte bra! dom var duktiga båda två :)

Nu sitter jag här, efter att ha hasat runt ett tag utomhos.
Har druckit min havremjölk som ni kanske förstod i början av inlägget?
De är så ljuvligt,den är så underbaaaart god! jag kan inte leva utan den :O
Köpte även en havremjölk med jordgubbs smak idag, smakade den just och jag vet inte riktigt om den var så god?
Jag föredrar orginalet iaf.

Ikväll var de tänkt att jag skulle baka lussebullar,men de blev inte av.
Jag tror att jag ska baka knäckflarn ngn dag ist, pappa hade köpt hem av ngn som säljer nybakat på marknader, en massa lussebullar, så jag tror inte att vi behöver fler :/
Hur som hellst, så tror jag att jag ska göra en tidigkväll, känner mig rätt trött.

Imorn kommer min älskade Jonatan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0