Luciakväll.

Och jag har inget att göra, det är fest här hemma men jag orkade inte supa .
Gick ut och körde en kortis med skotern, sen körde jag in den i garaget så den får tina upp lite inför morgon dagen.
Sen kan jag även medela att Bobby vart på rymmen ikväll, markus kom in och frågade - Mia, ska en av hästarna stå lös på gården? han står och reser!
Jag-nNEEEJJJ!!

Jag går ut och ser Bobby stå vid snöhögen, och jag frågar honom vad han håller på med ;P då vänder han om och kommer gåendes till mig :) hahah! . Tydligen hade han bara gått rakt genom tråden i "öppningen", såklart hade jag glömt he på strömmen ;S klant arsel , men allting gick ju bra vilket är det viktigaste.

De sitter ungefär 10-11 pers här nere och sjunger, och jag är trött som fan, tror att jag ska ta och lägga mig snart.
Imorgon ser planerna ut såhär:

*Skoterkörning
*Köra Bobby,jogging.
*Träna


Mer än så blir de vell inte .
Hoppas ni andra haft en trevlig lucia kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0