5 december.

Idag har jag och Jonatan åstakommit ganska mkt, inte här hemma då men på andra ställen.
Drog till stan´vid 12 tiden, jonte skulle lämna in lite skotergrejs på motormekanen , och jag skickade iväg sadeln till umeå med bussgods, hoppas att hon tänker köpa den! behöver verkligen pengar.
Efter vi lämnat den så drog vi mot axfood och hämtade ut nå dricker som mamma beställt.
sen blev de ica maxi för mig där jag "storhandlade" , 3 trosor för 99 kr, en MOOD slingblondering , en ny hårtork och 3 liter havremjölk och 2 st choklad askar till kiosken :)
sen måste jag tillägga att vi "råkade" hamna på Max där på slutet oxå ;) de är faktikst fredag.

På ett tag ska jag börja med middagen, sen ska jag dra en repa med Bobby hade jag tänkt, blir lite jogging och någtra intervaller i backe hade jag tänkt, blir nog fint .

Imorgon ska jag höra om jessika har lust att komma över och rida Macho en sväng , så jag kan följa med och gå, behöver röra på mig känner jag. Sen kl 16 blir de jobb på kiosken till klockan 20, mamma drar till tärna idag till pappa och blir borta hela helgen, lär bli fullrulle här hemma med djur och hela skiten! jisses.
Ev att de blir stan en runda på kvällen och åka i vitbergsbacken med harald och sussie? eller om de var söndag ? :P

Hur som hellst, de är fullbokat i stort sett hela helgen :)

Till veckan ska jag börja med julklapps handeln hade jag tänkt, jumer jag drar ut på det desto värre blir det ,och de vill jag inte riskera :P, har iaf hittat till min bror än så länge, då återstår bara 8 st till 0_o omg.

Nu ska jag börja fixa inför middagen, de blir baconsås med spaggeti, sen beger jag mig utåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0