29 december.

De blev som sagt banan med Bobby idag, emelie och jonatan följde med och var åskådare ;D
De gick iaf hur fint som hellst oc hans känns alla tiders :)
Christer började köra 5 varv på banan sen tog han ett par intervaller på rakbanan, sen körde jag ett par varv i lugnt temop på banan så han fick varva ner sig , fick jobba ordentligt idag.

Benet ser hur fint ut som hellst på honom, känns bra att de är ur världen! men alltid ska man hålla efter och tänka sig för.

efter hårt arbete på banan fick bubbisen duscha och sedan täcke på det, sen blev de hemgång :)!

ikväll blir de filmkväll hemma hos emelie, sen ska jag hem och sova! vart en tidig morgon i morse och jag är hyfsat trött efter dagen. Imorgon blir de stan , först körlektion klockan 13,25 till 14,25 och sen stan och träffa Mican en stund, ska kolla om jag hittar ngt fint .

På onsdag är de nyårs, planerna är så stora som att jag Jonte och emelie ska sitta här hemma och se glada ut ;) weeeii!
:O?

bobbaan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0