16 december.

Jag hade igentligen inte tänkt skriva idag, jag orkade inte ;P
Men jag gör det iaf.

Steg upp vid 10 tiden, tog ut hästarna och sen gjorde jag och jonte oss i ordning för stan, han behövde ännu en grej till skotern ;S Såde fixade vi. sen drog vi på solbacken och jag gick in på Blomsteraffärn och köpte 2 st "julstjärnor" sånna där minisar, sen 2 små krukor till det :)
Gick även in på arkens zoo och vizzla fick följa med in, men besöket vart kortvarigt, jagstod och tittade på fiskarna och vizzla var tätt intill, vi gick därifrån och tittade på hundgrejer då Jonte ropar på mig.

-Mia, vizzla har pissat hääär!!!!
jag-VAA ! jag märkte de aldrig! nu drar vii

Så fort som fasiken drog vi ut från affären och for hem, var tänkt att jag skulle köpa ännu en fisk, men de blev inte av :P
Vi for till byske och tog oss en korv och handlade lite, sen for vi hem till Fäll igen.
De blev fisk med romsås till middag idag, de var gott! romsås är så otroooligt gott.

Mina planer för morgondagen är så stora som:

*vakna
*stan med mamma, fixa sista julklapparna
*Köra Bobby, intervall i backe
*Träna


Mer än så blir de inte, fast de lär ta tid endåå.
Nu ska jag gå och lägga mig, är rätt så trött.
En sak till innan jag lägger mig, vi får nytt golv imorn! äntliiiiigen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0