15 december.

Vaknade vid halv 10 i morse, pappa var ute och körde traktor och skottade ur hagarna :) de var snällt.
Gick ut och tog på hästarna deras nya grimmor jag köpt, sen fick pluppisarna gå ut i hagen och äta.
Vid 12 tiden drog jag och jonte oss utåt och letade julgran, och fyfan säger jag bara! jag är slut nå så fruktansvärt, vi stannade på ett hygge där de stod en massa granar, och jag gick ut och plummsade i snön som nådde upp till midjan!
jag tor jag höll på i över 1 timma, helt sjukt vad snö! sen var de diken och massa skit här och var oxå som jag rasade ner i, jisses! svetten rann kan jag lova er, men vad gör man inte för en gran? ;) hittade iaf 1 som såg någorlunda ut, men jumer jag tittar på den desto fulare blir den :P men kände att jag inte kunde gå därifrån tomhänt, så jag högg vell ner den av ren frustration antar jag ! haha.

Efter jag huggit ner granen, jonte satt i bilen och tittade på den latmasken! drog vi till byske och lämnade den där, sen åt vi oss en hamburgare inne hos mamma :)

I afton ska jag Jonte och ola dra till stan, vi ska titta på en skoter som jonte ev ska köpa om allt är som de ska med den :)
De är en likadan som min fast 400 och 3 år äldre, den är nästan snyggare än min tycker jag ;O
Så vi får se vad som blir.

NU ska jag gåner och dusca, sen göra mig klar för avfärd mot byske och plocka upp ola och sen stan ;D!
sötpajer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0