12 december

GRATTIS bror på födelsedagen!
Till er som inte vet så fyller han 21 idag, och de firade vi med smörgåstårta till middag,sen har jag snört ihop en marängtårta som vi snart ska äta, och kakorna jag nämnt i tidigare inlägg :)

Idag har jag och Jonatan varit i stan i stort sett hela dagen, jag köpte 2 nya grimmor åt hästarna, sen ett tuggben till vizzla :) Jonte hämtade ut sin motor och sen fixade vi hundfoder.
Efter det drog vi till byske och hämtade hem smörgåstårtan osv.

NU sitter jag här, snart börjar idol finalen och jag hoppas innerligt att kevin vinner! annars vet jag inte vad jag gör.
Tog in hästarna för en stund sen, och sen har min bästaste pojkvän hämtat en rundbal till Macho, han åt upp sin på 1 vecka och Bobby har fortfarande kvar ur sin. Han hämtade även några småbalar oxå den sötnöten <3

Imorgon ska jag ev jobba, Jonte ska fara till boden där pappa är och hjälpa honom att sälja.
Cizzo ska ev fara till luleå imorn och gå runt på stan, de skulle jag oxå behöva, för jag har inte fixat jontes julklapp än ;S
De måste göras inom kort!

Näe nu börjar idoL! tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0