11 december.

Sådär ja, nu har jag bakat klart det mesta inför olas födelsedag :P satan vad vi får fika!
Igår kväll gjorde jag tosca kakan, sen idag har jag gjort en aromkaka, ruskigt god!

sen så har jessika varit hit en sväng och ridit Bobby, jag har så ont i ryggen så jag kände att jag avstår idag.
Han var iaf pigg som en jehu, men de gick bra iaf :)
Jag ska ta och fara ut och köra honom på lördag/söndag? och bränna ur honom lite, han har så mkt energi just nu, han behöver få komma ut och springa ordentligt.

Imorgon fyller som sagt min bror år, så då bli de lite presenter och sen ska jag baka en marängtårta åt honom :) senhar mamma beställt smörgåstårta från jestis, uusch ( jag hatar smörsgåstårta)
sen på dagen ska jag och Jonatan hinna till stan oxå en sväng och fxa hundfoder, sen ska jonte hämta ut motorn till skotern, sen blire hem och göra tårta ! full rulleee.

Nu ska jag ut och ta in hästarna, slita hö ur rundbalen och sen in och ta en varm dusch och sen krypa i säng ! är trött.
Lååång hååree </3!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0