3 augusti, ett beroende!


Snacka om att ha fullt upp hela tiden, jag hinner knappt sätta mig vid datorn längre!?
Endå vet jag inte ens vad jag gör hela tiden som tar så himmla lång tid ;S? men, de är ju rätt trevligt endå att ha saker att göra :) bättre än att sitta här igentligen.

Både igår och idag har jag Jonatan Ola och cizzi varit på stan, igår inhandlade jag ett par bikini trosor som såg väldigt fina ut, men såg färjävliga ut på när jag testade dom hemma! HAHA, de blir badshorts i år igen då, och mina vanliga bikin trosor då jag solar. sen inhandlade jag detox som jag ska dricka nu i 20 dagar för att rensa ur kroppen på ALL skit !
läste att de kan rymmas från 2-10 kg skitsaker i kroppen , då blev jag äcklad.

Idag gick jag och cizzi på stan i luleå medans ola och jonte for till Biltema och handlade.
Jag köpte en långärmad tröja från carlings, sen ett par baggy jeans och en skit snygg jacka på Vila :)
totalt blev det ca 1200 kr, men de gör inget! man ska fan passa på att unna sig nu medan man har råd.
Sen måste jag tillägga att det bara är 17 dagar kvar till jag och Mican far till turkiet, då blir det mera schopping och en MASSA sol och bad! :D sen ska vi åka på båttur oxå, det ska bli så himmla naajs! jag längtar i sinneeee.
Jag måste börja samla ihop alla mina saker som jag ska ha med mig, typ passet! de ligger hemma hos Jonatan så det måste jag plocka hem, de var vell som allt igentligen :P man behöver nog inte ta med sig så mkt kläder dit, eftersom man mest går omkring i bikini hela dagarna ;P sen köper man ju typ resten där?

Det är fan sjukt att ha pengar, att ha råd att göra saker! dom bara rinner iväg och de blir som världens beroende :O

NU ska jag vara lite social med Jonatan, sen ut och pussa på hästisarna litegrann!
se yaaah leater!

Kommentarer
Postat av: mican

Jag längtar så himla mycket! :)

Vi ska ha det så himla roligt ;)

2008-08-03 @ 21:12:38
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0