Yeah, duktiga jag.

Idag har jag faktikst varit duktig, jag känner mig stolt över mig själv =) de är inte alla dagar.
Mitt bekymmer med håret är löst, jag ska nog fan se ut såhär nu! jag är endå hyffsat ljus och de var de jag ville, jag ville bara bli av med de svarta. Trotts att jag trivdes jätte bra idet, men eftersom jag är blond igentligen så blir de mkt färgning, de blir utväxt så himmla fort.

Men nu till saken, jag har åstakommit lite bra saker idag faktikst =)

*städat mitt rum, dammsugit och torkat golv och dammat av sängkläder
*skurat hela övervåningen
*skurat min BRORS rum!!!!!!
*Ätit nyttigt
*Tränat med kaisa 1tim15 min på hälsostudion

Så jag är nöjd med dagen =) helt klart.
Imorgon ska jag försöka ta tag i stallet, ska vårstäda lite grann och sen ska jag försöka smörja in sadlarna och tränsen + selen. Och senare när hästarna löser mindre hår ska jag ta och tvätta upp alla borstarna oxå, nu lörns de inte! de fasnar hår hur mkt som hellst och det blir skitigt direkt.

+ att harald och jonatan ska köra cross här imorn, så jag lär få sällskar av grabbarna ngn stund iaf =P

Nu ska jag röra mig klar, sen blir de sova! är slut efter denna dag=)
image13

Kommentarer
Postat av: kaisa

jäklar vilken snygg bild :O :D

2008-04-08 @ 11:21:12
URL: http://kajstej.blogg.se
Postat av: kaisa

jäklar vilken snygg bild :O :D

2008-04-08 @ 11:21:19
URL: http://kajstej.blogg.se
Postat av: Mican

vilken fin bild!

2008-04-10 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0