hurtigt hurtigt!


Jag känner mig stark, jag känner mig starkare än någonsin! och nu kan verkligen ingen stoppa mig!

Ja, precis så känner jag just nu och jag hoppas verkliegn att det håller i sig =)
Jag älskar då det är såhär, när livet bara flyter på som aldirg förr.
De är en sån härlig känlsa, känns som om jag svävar på rosa moln! i love it -v-

Men en sak måste jag få klaga på, och de är vädret! va fan hände?
Förra veckan var de 15 grader varmt och nu är de -4 och en jävla massa snö?
usch, de gillar jag inte! särskilt inte nu då jag inte ha skotern hemma, de suger!

Sen blir de inge fjällen till helgen heller tyvärr, jag har bestämt mig för att stanna hemma och jobba så jag får ngn lön den här månaden. Pengar behöver man alltid =) så ja, de är så det blir.
Sen måste ju ngn ta hand om djuren oxå medans mamma och pappa far, så jag antar att de blir mitt jobb oxå.
Fast iof så är de jag som har mest djur i den här familjen så jag ska inte klaga på det =P

Även idag ska jag vara hurtig, ska snart gå och träna litegrann och sen göra mina 150 situps=)
sen ska jag ut med hundarna en sväng, och efter det antar jag att klockan börjar närma sig halv 3.
Då ska jag ta bussen till stan, fara hem till Jonatan och äta och sen kl 7 blir de träning på hälso med Kaisa =)
vi har bestämt att vi ska va spea och snygga nu till beachen ;) haha! och vi ska klara det! fyfan va vi ska klara det.
Peppa peppa!

Nu ska jag ta tag i det jag tänkt göra idag!
så jag hinner med allting innan jag måste dra mig.
vi ses

image14
I feel stronger then before!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0