Dålig dag!

antingen så är april en dålig månad, eller så är de jag som bara har allmänt otur? vad ska vi gissa på?
Hmm, jag tror inte jag svarar på den frågan.

som sagt var jag hos frisören igår, och jag är så otroligt missnöjd!
jag betalade 580 kr, skulle göra ljusa slingor och de blev orange!
Även dom tyckte de blev dåligt, men endå fick jag betala fullt pris vilket jag inte tyckte var rättvist.
Jag älskar den där salongen, dom är så otroligt treevliga där och de känns alltid lika kul att komma dit =)
Men eftersom jag gör allt där, klipper och färgar så tycker jag faktiskt dom kunde vara shysta och iaf ge mig rabatt på de hela? de är iaf de minsta dom kan göra tycker jag en sån där gång.
Men hon sa iaf att jag skulle komma in till veckan och få en toning som jag kunde he på, för att få bort en del av de oranga, Men jag är inte nöjd med i stort sett en endaste slinga i hela håret! de blev inte bra helt enkelt.

Så idag ringde jag mamma på jobbet och frågade vad jag skulle ta mig till?
Hon frågade om hon skulle köpa en blekning åt mig, Men NEEJ!
de ville jag inte ha, jag vill inte bleka sönder mitt hår mer nu.
Och efter de slutade vell som samtalet.

Men typ 20 sek senare så ringde jag upp, och sa
-köp en brun färg, en ljus brun färg!

så ja, de är så jag ser ut nu ngefär. jag har guldljusbrunt och jag är betydligt mer nöjd med det !
Nu ska jag fortsätta ha såhär ett tag, så mitt hår får vila.
Jag ska köpa  massa inpackning, och sen måste jag klippa mig snart oxå. Och de hoppas jag dom bjuder på?
image12(Hittade en bild på google som liknar min hårfärg =) )

Just nu befinner jag mig i ursviken, for förbi mamma på kiosken före och plockade lite godis åt mig och Jonte.
Jag borde inte äta sånt alls just nu, men kännde mig så deprimerad att jag var tvungen! jag behövde lite choklad.
Sen tog jag mig en Loka, en ny smak med hallon och ngn konstig frukt. God var den iaf! =)
Jonatan är ute och lastar crossen, och efter de bär de av till Fällfors igen. Jag antar att han har tänkt köra imorgon.
Imorgon så ska jag fixa i stallet, borsta upp mina hästar och sen motionera! ut med lilla vizzla på promenad=)
sen på kvällen ska jag på träning, kaisa ska följa med och jag känner mig peppad! de blir boxoer cize, vilket är jobbigt som  fan men otroligt kul! =)

Måndag få vi se vad som händer, jag hoppas på jobb!

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0