4 april, drygaste dagen!

de här är fan i mig den värsta dagen på så länge!
om man bortser från de 2 timmar jag var med mican nylle jocke jack och linus.
Men seröst, att vara på stan måste vara de värsta som finns! finns de ngt som är värre?
De spårar ur totalt, man ser niggers överallt! knarkare och alkolister, vart fan är världen påväg?
fyfan, uusch jag ryser av att bara tänka på det.

Var hur som haver hos frisören idag, och skulle göra ljusa slinogor. Vilket inte blev alls som jag tänkt mig!
Fram i luggen vart de en massa orangea partier, men resten av håret såg endå hyffsat bra ut.
satt där endå i över 2 timmar, och de blev under mina förväntningar =(
sedan fick jag även betala fullt pris, 580 kr även fast jag inte kännde mig nöjd.
Fast jag sa inget till dom heller, så jag får vell skylla mig själv igentligen?
fast hon som gjorde det på mig sa själv att hon tyckte de vart lite sämre där vid luggen, och att jag kunde komma in om 1 vecka så håret får vila lite, så skulle jag få en toning som jag kan lägga på.
Jag hoppas de blir bättre av det iaf! annars blir jag fan ledsen, då färgar jag de mörkt igen!

Har försökt fåbort lite av de oranga själv nu ikväll, hade en färg hemma. och lite for bort iaf, men inte allt.
Får göra ett nytt försök imorgon då jag ska duscha igen, funkar de inte då så låter jag de vara.
Kul att gå omkring och vara orange? =( nej, jag är besviken.
Men trots det, så är de endå min favorit salong! dom är otroligt trevliga där och de är mysigt att komma dit=) sen har dom bra priser oxå.
image11

iAF, så när jag blivit klar hos frissan gick jag och mötte upp emelie.
Vi gick en runda på stan och jaghittade en massa snygga kläder som jag vill köpa, men jag måste försöka vara lite ekonomisk och inte handla så mkt.
Måste försöka jobba så mkt som jag bara får den här månaden, så jag har råd att leva nästa månad =)

Hann iaf inte gå så länge på stan med emelie innan jonatan skickade sms och sa att han var på busstation med bilen och väntade på mig, så jag fick snippa iväg.
Och nu är jag som sagt hemma i fällfors, jag är trött och hungrig.
ska snart duscha kroppen så jag slipper frysa, är lite små hurvigt här hemma!
och efter det ska jag och Jonatan krypa ner i min varma säng och se film och bara mysa =) jag älskar min Jonatan <3

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter, jag hoppas på att de blir en bra dag!
ev fest på kvällen, men känndes inte så peppande då alla skulle ut på statt eller va de nu var senare.
ÅÅH jag vill fylla 18 nu så jag oxå får följa med!  men bara 1 månad kvar nu, bara att bita ihop!

vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0