20 april

jag kan börja med att dom senaste 2 dagarna har varit ett helvette! kan någon seja ngt som jag inte varit med om? =O  vi ska iaf inte gå in på detaljer, de orkar jag då intee, uusch.

Hur som haver, ny dag med nya möjligheter.
Är fortfarande lite förkyld, men inte så att de gör ngt längre.
Var peppad på träning ikväll men de verkar inte som att de blir av =(
Så jag har ganska nyss varit ute och gått med stavar + svart hund vid namn bejliz som drog mej hit och dit.
´Sen har jag och Jonatan kört lite moppe oxå i de fina vädret =) lite kallt är de vell än men snart så blir de varmare tider, det ska vara + grader så långt vädret visar.

Jag har inte så mkt att säga för tillfället, eller jag orkar inte skriva allt som hänt dom här senaste dagarna.
ngt jag kan säga är att det bara är 14 dagar kvar tills jag fyller 18 år =D altså exakt på pricken 2 veckor!!!!!
Jag längtar, och jag har hittat mitt pass nu oxå så allt är i sin ordning =).


Eftersom de inte verkar som om de blir ngn träning ikväll så ska jag nog tjocka mig här hemma ist,
jag ska nog ut och tömmköra bravad en sväng oxå, eller gå vi år se vad av det som blir =)
Var ute och red Macho igår och han gick hur fint som hellst, ganska skönt att rida en säker och lugn häst ibland, När man rider bravad är de full rulle hela tiden =P

sen har jag nyss gjort en ny klippar lapp som jag ska gå och hänga upp på konsum =) bara 1 lapp kvar från den gammla, sen syns mitt nummer så dåligt oxå så lika bra att byta.

Neej, nu ska jag ta och göra ngt! kan inte sitta inne en dag som denna =P
vises.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0