17 april

Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag fyller 18, haha! jag var bara tvungen att skriva det =P

Hur som haver, jag är rennt utav jävligt risig just nu! ont i halsen, feber? och hostar som en stucke gris .
Fyfan för att vara förkyld, sen kan jag typ inte andas utr näsan oavsett hur mkt nässpray jag än använder!
Det går åt 1 flaska på 2 dagar när jag är såhär, och i vanliga fall brukar de gå typ 1 i veckan (JAA jag är beroende)

Igår firade jag och Jonatan 2 år och 6 månader, vi såg film och myste =)
Jag älskar dig bubbz <3


Nu till dagens sysslor kanske?
Jag steg iaf upp för 40 min sen, kunde verkligen inte somna om igen! så fort jag tog lite nässpray så vart de täppt igen då jag vred på mig, så jag orkade verkligen inte!
Har nyss kommit in med hundarna, azzi rev sig igår under tassen så de var blod över hela köket !
jag fick tvätta med jodopax och sen linda foten, tog bort det igårkväll för då såg de bättre ut.

Men nu i morse då vi gick ut var hon halt som en höna! stackarn =(
så nu har jag lindat om tassen igen, och smörjt med helosan.
de är en hel köttbit under tassen som hänger lös, jätte äckligt!


Snart ska jag äta fruckost, sen mot dagen bär de av mot stan för klockan 2 ska jag klippa mig=)
sen antar jag att jag stannar i stan inatt hos Jonatan, de var nästan 1,5 veckor sen jag sov där tror jag.
Imorgonbitti halv 9 har jag skola, men känner mig inte så pigg på att fara dit om jag känner mig såhär då.
Kan endå inte koncentrera mig eller nånting då! så vi får se vad som blir av det.

helgen blir de jobb antar jag, iaf en av dagarna! men de gör inget, jag behöver alla pengarna så.
Sen föroppningsvis blir det att fara UTOMLANDS med mican,om min ekonomi räcker till =)
Men de tror jag den gör, om jag jobbar så har jag tjänat de på 1 månad så de borde inte vara ngt problem alls=)
Jag vill till turkiet, på hotellet jag och familjen + Jonatan bodde på sommaren 06 "royal palm"
de var så himmla fint+ att de var bara 100 meter till havet, och stranden var stooor och underbar =) så dit vill jag verkligen fara igen! så vi får se vad som blir, ngt billigt och bra bör vi hitta =)!

Nej,nu ska jag göra frullee!
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0