14 april.

Jag måste va världens fulaste blogg tror jag, men de är för att jag inte fattar hur man gör riktigt =P de enda jag vet är hur man skriver och ändrar design och kollar kommentarer, haha!

Jag är iaf sjuk, vilket känns för JÄVLIGT! jag mår psykiskt dåligt övera att jag inte kan träna, Jag skulle kunna träna endå iof, men de är nog inte särskilt smart så de bästa är att avstå antar jag.
Mamma och pappa är i fjällen, så nu är de jobb som gäller!
Jobbade i lördags från klockan 12 till klockan 21 på kvällen, tjänade 1124 kr så de vare värt det.
Igår Jobbade jag och Kaisa, jag började halv 2 och for hem vid halv 10 ungefär.

Så lite kosing har jag tjänat iaf, idag ska jag ta 1 bussen dit och jobba med kaisa.
Men de tråkiga är att jag jobbar gratis idag, jag lovade mamma det så hon ska ha råd att betala oss.
Vi är 4 st som jobbar lite till och från, så de kostar ju.

Inatt har de kommit säkert 2 dm ny snö! när jag skulle gå ut med hundarna så var de snö ända upp till bron!
Och lilla vizzla fick verkligen kämpa för att ta sig frammåt =P haha

Sen kan jag meddela att jag beställt klipptid, ÄNTLIGEN! de var säkert 5 månader sen jag klippte mig trorjag.
Så nu är de dags, jag ska klippa det ordentligt! jag har bestämt att iaf 5-6 cm åker på längden.
sen ska jag klippa upp det rejält och sen blir det den där luggen som jag hade i sommras =) den trivdes jag bra med , så på torsdag klockan 2 smäller det =) jag längtar faktiskt.
image17
Nu ska jag vila en stund, jag svettas och mår inte alls bra.
Sen ska mina hästar få komma ut oxå, de är då iaf lite lugnare väder idag än var de var igår som tur är.

vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0