11 april.

jag kommer inte på ngn bättre rubrik än det att skriva, så de får duga?=)

Idag har jag haft skola, började klockan 9 vilket jag tycker är en skitdålig tid!
alla andra börjar halv 9, inklusvie min Jonatan som jag alltid åker med.
Så jag måste sitta på skolan alldeles själv i över 30 min varje fredag och vänta på bättre tider, inte alls kul.
Men fick veta idag att från och med nästa vecka börjar jag halv 9 som alla andra på fredagar, och torsdagar kl 11 som vanligt, de blir nog super=)

Efter skolan tog jag bussen till byske, sådär har jag varit ungefär tills nu =)
Jag gick på challes och där hittade jag ett par jätte snygga jeans som jag avr tvungen att prova.
Dom satt bra och var sköna tyckte jag, så jag köpte dom =) 350 kr.

sen där vid 2 tiden kom Jonatan, vi sprang på konsum och handlade mat så vi ska klara oss iaf nu över helgen.
Så till middag idag blir det lövbiff gryta med vitlök/örter smak och jasmine ris =) jag tror de blir gott!
Min fantasi får flöda , som den brukar då jag lagar mat =P men oftast blir de ganska så bra om jag får säga det själv =) måste nog göra en kokbok? haha.

Nu har jag iaf ganska nyss kommit hem till fällfors, jonatan och vizzla skickade ajg iväg för att hämta hö.
Och jag ska alldeles snart börja med maten =) sen efter de ska jag ut i stallet och mocka ur hela boxarna, sen ska jag ev ut och rida macho en sväng=)
sen ikväll ska jag träna!!! sen blir de att ta de lugnt med Jonatan och se tv och bara mysa =)
Imorgon ska jag jobba några timmar, även söndag! så på söndag kan jag inte fara och träna som de var tänkt, jag får sån himmla ÅNGEST! uusch, men jag ska träna här hemma iaf ! de är alltid bättre än ingenting.

nej, nu ska ja börja med maten!
image16
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0