10 april.

åh, vart ska man börja? haha.
Har iaf varit på skolan idag, första 20 min var jag helt cenil och minns seriöst ingenting :O?
Till slut vart jag förbannad och bad om hjälp då, och efter de gick de ganska bra.
Anledningen till att jag inte bad om hjälp tidigare var att jag trodde jag kunde uppgiften men de vart fel hela tiden.

Efter skolan kom pappa och hämtade mig, vi drog till mami på kiosken och jag sprang iväg på konsum och handlade lite. Hittade ett nytt recept som jag ska göra till middag, en pasta gratäng med köttfärs =) de blir nog mumsigt!

Sen ikväll var detänkt att jag och Kaisa skulle på box, men de blev inge av! jag har ångest till tusen, för jag behöver verkligen träna, jag känner hur mkt energi jag har som måste ut! trots träningsvärken =P
Men jag ska göra mina dagliga 150 situps, sen ska jag stå på orbitrec ett tag oxå =) sen hade jag tänkt ut och gå en runda med Vizzla oxå, så lite träning får jag idag trots allt.
Sen tror jag att jag ska dra iväg på pumpen imorgon, jag tror den börjar kl 12 ? måste kolla upp det =)
efter det blir de nog hem, måste rida i helgen oxå=) hade tänkt ta en sväng idag men de blåser nå så fruktansvärt! sen så är de klibbsnö och de fastnar hela tiden! jätte irriterande.

Om jag inte sagt det innan så kommer iaf Jami mickonen och skor om hästarna den 16/4 =) altså om 6 dagar.
Äntligen! de behövs .

blablablaa, jag åt en godis idag! och jag har dåligt samvete över det, hur mkt som hellst!
sen åt jag en kycklingburgare till lucnh idag, men kyckling är ju faktikst nyttigt?
Men endå, uusch fy på mig. smäll mig på fingrarna ngn? =P

nu ska jag göra ngt vettigt, typ träna kanske?
jag skulle fan behöva träna hela dagen lång, varje dag!
image15

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0