26 april.

Godmorgon!

steg upp kl 10, snörde ut hästarna i hagen och gav dom morgon maten.
sen nu har jag just ätit fruckost med Jonatan, och nu sitter jag här, borde inte igentligen eftersom jag har typ hur mkt som hellst att göra :P men jag kan inte låta bli att inte lämna ett spår efter mig ^^

Idag ska jag troligast måla klart i stallet, är bara boxdörren kvar nu! jag vet att jag tjatat om de där, men igår så målade jag massa annat jag igentligen inte behövde, och struntade i boxdörren :P haha , men de blev fint!.
Så idag ska jag ta itu med det, sedan så ska jag ut och cykla med hunden, ut och Köra macho och jessika får rida Bobby, efter det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på? måste iaf vara ute när de är såhär härligt väder, +14 grader ute idag!

Sen har jag troligast fått tag på en finka oxå! de var endast mejlsvar, så jag hoppas att han svarar mig fortast möjligt.

Har klickat runt inne på Bubbleroom.se och hittat en jävla massa snygt!
Blir beställa den där bikinin från Nelly.com som jag visade igår, sen resten ska jag beställa från Bubbleroom!

Här bjuder jag på några plagg jag absolut inte skulle tacka nej till! och som kommer att komma hem till mig snarast (hoppas jag).


                       


Jag är helt kär i den blommiga klänningen! perfekt till en varmsommar dag , eller varför inte fest?
sen dom andra plaggen var söta och perfekt att ha till vardags :)

klicka in på Bubbleroom.se ni med, skit mkt snygt och kanonpriser!

ska göra ngt vettigt nu, men vi hörs sen igen :)

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Tack så hemskt mycket =)

2009-04-26 @ 11:26:41
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg till mig på msn så snackar vi ;P



kajsa[email protected]

2009-04-26 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0