peppen.

På imorn nudå, har tagit fram selen och huvudlaget + skydden så de är klart tills imorn.
Jag är ganska säker på att christer kommer att säga att Bobby är fet :P
Fast de är han inte, lite rund bara men de kommer han att behöva sen då han ska börja snabbjobbas och tränas hårdare.

Ikväll gjorde jag en jätte god kyckling gryta med ris, använde en marinad som pappa köpt förut som jag blandade ut med ett paket matlagningsgrädde, skitgott blev det! hade i ca:0,5 dl marinad (inte vanlig, den är hemma jord, köpt på marknad) sen ett paket med grädde, sen stekte jag kycklinge förstås väldigt noga oxå före jag blandade ner det :)
sen saltade jag och pepprade lite grann, skitgott! mums.

Nu ska jag ut och natta hästarna, sen ska jag sova , blir upp relativt tidigt imorn.
sen imorn kväll får jag vara med min älskade Jonatan <3 puss på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0