6 maj.

Hoff vilken natt de varit, Algot vägrade att sova annat än i min famn. Vi gick isäng före kl 11, jag tror kl var efter 2 då han till sist somnade i sin egen säng. Fick bära runt och vagga honom till sömns och då somnade han fort, men direkt jag la ner honom så vaknade han och blev sur.. Det är inte alls frustrerande när man själv är trött som en tok ;)
 
Men till sist blev de några timmars sömn iaf, nu sover han gott ute i vagnen och jag har suttit i pumpen.
Ska ta och röja litegrann härinne i huset sedan ta mej en stor kaffekopp! när Jonte kommer hem bär de av mot stan på middag hos hans mamma, vi ska göra ett kort stopp på barnenshus och införskaffa ett babygym till lilleman oxå, tror han kommer älska det! han gillar att ligga och filosofera :)
 
Hästarna blev sommarskodda igår btw, knapt 1 månad kvar innan dom åker på betes semester i nyfors i 3mån :)
kommer bli toppen! få lägga fullt fokus på lillen hundarna och huset, vi har en del projekt som ska utföras i sommar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0