3 maj.

Dagarna går numera i räserfart! känns som man knapt hinner stiga upp så ska man gå isäng igen :P
man har ngt att göra hela tiden, jag kan inte förstå vad man gjorde innan när vi inte hade våran knodd?!
Idag har Jennie och hennes karl kikat förbi en sväng, var tusen år sedan sist vi sågs! det blir långt mellan gångerna nu när hon bor i stan på heltid, och jag är så sällan dit. Var iaf jättetrevligt att få surra en stund och Algot tackar så mkt för de fina kläderna :)!
 
När lilleman behagade att sova en stund så snörde jag ihop dumlefluff som jag tänkte ha imorgon då jag fyller år, första gången jag gör det så jag hoppas att de tar ihop sej som de ska när jag ska vispa det så att de inte skär sej! :P tänka sej att man fyller 24 basst, nästa år är det halvvägs till 50! vilken ångest :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0