21 maj.

vilket väder vi haft idag! har spenderat mestadels av tiden ute, Algot sov i vagnen under förmiddagen så jag hann med att röja undan inne samt njuta av vädret :) Sandra och kenny kom förbi på kaffe och surrade en stund oxå.
Igår hade jag sån tur att bli utbjuden på middag av Emelie på gästis, fick det som födelsedagspresent :) var sjukt gott!! jag åt en skaldjursgryta och Emelie ngn filepasta, var mätt resten av kvällen vill jag lova :P

Imorgon skulle vi vist få kanonväder oxå, hade nästan tänkt bättra på brännan lite! kan behövas efter en vinter spenderad mestadels inomhus, ser ut som ett lik! lite fräkning i ansiktet är man vell men resterande ser ut som ett spöke....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0