11 maj.

idag tjuvsov vi hela familjen, Algot vaknade kl 6 och ville äta men sov sedan snällt vidare till kl 10! mkt skönt :)
efter lunch när algot somnat i vagnen gick jag över till sandra och fotade deras lilla Milas, blev några riktigt fina bilder på sötkorven :)! drack lite kaffe och surrade en stund innan jag gick hem igen.

Nu har vi just ätit middag, funderar på om jag ska ta och he mej ut och köra lite häst en sväng? måste motionera dem några gånger innan de bär av på bete för dem så dom inte beter sej som idioter när dom som har hand om dem ska rida :P dom har ju stått mer eller mindre dom här 9månaderna jag varit gravid då jag varit så fruktansvärt ofärdig.. så de är 2 gossar med mkt energi! 1/6 ska dom levereras till betet i nyfors.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0