27 mars.

6 dagar kvar till bf, +- ngn dag. jag hoppas på att han/hen kommer fortare!!
i söndags mådde jag fruktansvärt dåligt, hade under några dagars tid mått illa och haft svårt att äta samt ett enormt sug i magen, men då började jag tom kallsvettas och fick springa på toa stup i kvarten. Ringde 1177 som tyckte jag skulle kontakta förlossningen och be om en undersökning, sagt och gjort. Bäbis mådde iaf hur bra som helst, dom trodde mest troligt att jag dragit på mej en lite rejälare magkatarr iom att jag haft stora problem med halsbränna och sura uppstötningar en tid. Dom skickade med mej några tabletter omeprazol som faktiskt redan efter 1 dygn började hjälpa, så nu är jag som en ny männisch igen! :) skönt att de inte var värre..

Vädret dom senaste dagarna har ju vart fantastiskt och altanen är nästintill helt framtinad! så jag och vovvarna har passat på att njuta av solen, vilken energi de ger! känns i hela kroppen :) ser verkligen fram emot sommaren, men förmodligen lär det komma något bakslag snart, april är vell den mest lömska månaden på hela året :P
 
Föresten så kommer troligen hästarna få åka på bete under sommaren hos ett par som bor bara milen härifrån, hur perfekt blir inte det? gratis bete mot att dom får låna dem och rida/köra ibland under tiden de står där, det kan ju inte bli bättre :) jag håller tummarna att det ska gå vägen!!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Spännande spännande! Lycka till med allt! :)

Svar: väldigt!! tack tack :)
Mia

2014-03-28 @ 19:50:38
URL: http://olpoons.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0