13 februari.

Så var de helt plötsligt över 1 år tills jag kommer arbeta nästa gång, har blivit sjukskriven pga foglossningen.
Känns lite trist då jag gärna hade jobbat lite till, men samtidigt är det inte värt att stå ut med smärtan för några enstaka pass till.. Så nu är jag altså hemma hela dagarna, lite lagom uttråkad då jag knapt kan röra mej , men de får gå! är inte länge kvar nu :)
 
Jag står dock inför ett mkt jobbigt beslut. jag kommer inte direkt bli rik på att vara mammaledig och måste därför ta mej en rejäl funderare på vad jag kan göra för att dra ner på kostnaderna, tyvärr är det hästarna som kostar mej mest och de svider så otroligt mkt att ens behöva tänka tanken att måsta göra sej av med dem..
Fodervärd är det jag tänker mej först och främst, sen när och hur det blir får vi se, tänkte iaf vänta till våren/sommarn om inte ett mirakel sker och jag råkar bli miljonär på triss eller dylikt..
Det sägs ju att man ska leva på hoppet! ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Mican

<3

Om jag hade kunnat något om hästar hade jag hjälpt dig! :)

2014-02-14 @ 13:27:25
URL: http://diamantmoln.blogg.se
Postat av: Mican

<3

Om jag hade kunnat något om hästar hade jag hjälpt dig! :)

2014-02-14 @ 13:27:25
URL: http://diamantmoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0