4 mars.

Så var de ny månad, tiden går så förbaskat fort!
Har jobbat och umgåtts med vänner i helgen, eller jobbade bara några timmar på lördag då de blev lite kris, då får man ställa upp :)
 
Ledig framtill torsdag, ska till läkarn imorgon och ta reumaprover. Vet inte vad jag ska hoppas på faktiskt? vill bara veta vad som är fel..
 
Har snöat MASSOR i helgen! lördag var de snöoväder redan från morgon och de var ett helvete att köra vill jag lova, var dessutom fyllechaffis till Jonte som var och festade i stan, hade kommit minst 3 dm snö så fick altså skotta mej ut från gården kl halv 1 på natten! var lagom lycklig...
 
Idag är jag som sagt ledig, vaknade kl 9 imorse och somnade sen om till kl 11, steg upp och gick ut med hundarna och täckade på hästarna. Jonte kom hem på lunch och efter de tog jag med mej vizzla och hälsade på hos Mican och Robin, drack kaffe och pratade en stund :) Cilla fick vara hos mamma och pappa under tiden.
 
Nu hade vi tänkt åka iväg och handla jag och Jontis, skulle kunna äta ALLT jag ser känner jag! tänk en marängtårta, FAN så gott!!!!!!!!!!!
 
 
Min fina älskade cill <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0