21 mars.

Känns som det händer hur mkt som helst just nu men samtidigt ingenting, finns massa saker jag skulle vilja skriva om men jag väljer att inte göra det, än..
 
Har förmiddag på jobbet idag, när jag slutat bär de av mot stan för ryggfix igen, hoppas hon får till det en aning iaf för nu är den helt åt helvete!! som vanligt..När jag kommer hem ikväll blir de nog inte mkt gjort, förmodligen plocka undan lite och promma hundarna sedan sängång då jag öppnar imorgon igen, sen ledig helg dock.
 
Igår åkte jag och Jonte in en sväng till ursviken och hälsade på hos Carina, tyvärr har hon och Roger (Jontes pappa) separerat , hon hade iaf hittat sej ett riktigt mysigt litet hus :) blev masa surr och surströming på det, satt förjävla fint :), efter middagen fick hon främmande så vi passade på att åka förbi Jontes mamma en sväng oxå.
I helgen verkar det som det blir festligheter, får se hur jag gör med den biten, just nu känner jag mej inte jättetaggad, men antar att de kommer :P blir de fest så blir det nog den sista på ett tag känns de som, har aldrig varit en stordrickare som festar varje helg, och kommer förmodligen aldrig att bli det heller :P men nu har jag rennt tappat stinget totalt, då är de inte värt det.
 
Förövrigt måste jag komma ihåg att köpa ett par spånbalar idag till hästarna så vi klarar oss till veckan, är tomt i tanken nu.. Hö måste hämtas oxå, bläää så jobbigt! tacka gudarna att dom äter rundbal på vintern iaf, rättså smidigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0