13 mars.

Nu börjar allt vara i sin vanliga ordning igen, efter en massa oro, stress och smärta så har det äntligen lugnat ner sig! idag har jag mått hyfsat bra om vi bortser från en sjuhelvetes mensvärk! trodde jag skulle gå av på mitten helt seriöst!!.. men efter 2-3 ibumetin så slapp de en aning.
 
har pjåtat på litegrann hemma idag, satt igång en tvätt med lite kläder som ska med till fjällen bla.
åkt in till byske och handlat så jag kunnat göra lite fika inför resan, samt hämtat ut ett paket.
Imorn bär de som sagt av mot fjälls, ska hämta sussie i stan på eftermiddagen , blir en lunch och sedan in på systemet och inhandla lite "gosaker", hämta släpen på macken och sedan hem och lasta.
kan bli tajt i "lill audin", 3 pers + packning och 3 hundar varav 2 av dem är giganter! :P tur ingen av oss är särskilt rädda för närhet ;) haha! kommer iaf bli förjävla underbart att få komma upp till paradiset några dagar, slappna av och äta gott och bara ta de jävligt lugnt och umgås med kul folk. Känns välbehövligt just nu.
 
 
Mina fina rulltårtor jag bakat idag ;) varav den vänstra största ska med till fjälls!!

Hörs om några dagar!! byeeeeee
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gotte! =)

2013-03-13 @ 22:33:15
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0