10 juni.

vi pjåtar på för fullt med huset, har målat i sinne och börjar vell närma oss slutspurten. lite finlir kvar sen ska fondväggen upp så är köket inprincip klart :) ny ugn och ny spishäll ska införskaffas oxå, kommer bli kanoners!
Idag när Jonte slutat blev de en sväng in till stan för lite ärenden, bla köpa mer färg till skåpluckorna.
Fyndade 2 st "hink baljor" på biltema som rymmer 40 liter, tänkte ställa in till hästarna så slipper jag bära vatten 3 gånger om dagen förhoppningsvis. mina förra baljor har gått sönder, dom här bör dock hålla även för marodören Bobby! :P
 
undra om jag skrev att Cilla är anmäld till utställningen i piteå den 7/7??! det är hon iaf och jag håller ungefär på DÖ av nervositet! vad fan har jag gett mej in på!?? :P tur jag har kunnit folk runtomkring som lovat hjälpa oss att träna inför den :)
 
Imorgon har jag en klippning kl 13, sen är det fortsättning av målning och diverse i huset som gäller.
Var även på banken idag med Jonte och ansökte om lån, gick fina firren. kommer dock kännas skumt med lån!? :P Endå vuxenpoäng där ;)?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0