7 juli.

Idag smällde det! jag och Cilla gjorde vår första utställningsdebut i piteå :) nervös som ett tok har jag varit! helt i onödan dock känner jag såhär i efterhand, hon var så otroligt duktig! tyvärr backade hon lite när domarn skulle kolla tänder och känna på henne, Men hon fick ett Very good och en andra placering med helt ok kritik, så otroligt roligt!! :) kan inte vara mer nöjd, bara att vi tog oss dit och genomförde det hela känns som en seger :)
 
Därimot upptäcker man så otroligt mkt hundfolk som springer omkring med noll koll och ouppfostrade hundar, många gjorde utfall och var helt hysteriska! tur Cilla är cool när man tar med henne på ställen, inte ett ljud och sitter bara och chillar :)
 
blev dock en jävligt tidig morgon med extremt lite sömn, klev upp kvart i 6 och sov vell max 4 timmar.
Det är LITE för att vara jag, jag fungerar knapt som människa när jag inte får sova minst 7-8 timmar :P
Men nu är det iaf gjort, och kul var det! min knäppgök är världens finaste <3
 
Stort Tack till uppfödar Tina för stödet, och Emelie som enkomt kom för att hejja på oss!! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul! Grattis :)

2013-07-08 @ 10:14:07
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0