8 januari.

sådär ja, då var de färdigjobbat för nästan 1 vecka framöver! fan va naajs!! har jobbat sen i fredags, så känns skönt :).. Idag på hemvägen från jobbet var de dock mindre trevligt, har nog aldrig i hela mitt liv varit så jävla nära ett Älgarsel!! 2 st tom, var bara mer än ogjort att de skulle smälla, hade de gjort det hade jag definitivt inte suttit här nu. Är fortfarande sjukt skakis..Att man inte är mer rädd om livet...
 
Men jag lever iaf, har just ätit en äggmacka och ska strax bege mej ut med hundarna en sväng samt natta hästarna. Imorn kommer Nina hit och hälsar på, då blir de en rajd med grabbarna grus, sen gissar jag att vi går ut och busar med våra galningar till hundar oxå ;)
 
Skulle ha vart in till byske och handlat lite oxå? får se om jag tar de på torsdag ist.. blir nog tajt imorn.
Mican och Robin kommer hit på middag imorn oxå btw, ska bli trevligt! var vell ungefär tusen år sedan sist^^
 
 
 
Sen ett STOOORT grattis till min lilla älskade Vizzelpipa som fyller 5 år idag!!! undra hur i helvete jag fått de till 7 år?? har hela tiden varit stensäker på det :P tur man har koll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0