6 januari.

efter en veckas ledigt så är vi tillbaka till allvaret igen, jobbade igår och jobbar idag, även imorn och tisdag.. jag är så förbaskat duktig! ;), kallt har de varit nu i ett par dagar, efter att nästan ha + grader ute så är de inte mysigt när de börjar komma uppmot en -20 grader! ser dock ut som att de ska bli lite varmare nu i veckan, blir ju bra..
 
befinner mej på jobbet just nu, bär av vidare mot stan sen när jag slutat med Jontis. vi ska förbi hans mamma i ursviken på middag, sen skulle jag vist klippa och färga henne oxå :)..
 
Förövrigt har jag då vänt på dygnet totalt, sitter vaken till kl 3 på nätterna!? även inatt när jag ska upp och jobba, har sovit cirkus 4 timmar inatt, de är jag inte van vid..jag behöver egentligen minst 7-8 timmar sömn om jag ska fungera, helst mer! så jag lever på monster och kaffe idag, ser ut som en knarkare, är typ blodsprängd i ögena :P
 
Hästapollarna fick komma in inatt efter att ha stått ute i ett par nätter, tror dom var gode nöjda :)
imorn ska jag ut och köra lite häst under dagen hade jag tänkt, sen bäre av mot eftermiddagsjobb.,.
 
näsådär, nu orkar jag inte skriva mer så jag tackar för mej! ;) hejhopp...
 
 

Kommentarer
Postat av: mican

SV: hehe, ska försöka bli bättre (A)

2013-01-07 @ 09:44:35
URL: http://diamantmoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0