4 januari.

Händer mkt nu , eller egentligen inte men jag har bara lite mkt att göra :P
senaste dagarna har jag jobbat, vart ledig och umgåtts med människor, fixat hemma och tagit hand om djuren.
Har gått från blond till brunhårig igen då jag insåg att jag tyckte det kändes så tråkigt med blondt , känns fint!!
Och eftersom det är januari månad nu så kommer jag som jag sa tidigare börja sätta igång Bajen igen lite smått,
Har varit förjäkla skönt med en liten "paus" , så nu får vi se hur de känns och hur det går. Får jag inte taggen så kommer jag ev sätta ut dem på foder, men de blir ett senare bekymmer,Kanske!!!..
 
Idag är de underbart väder ute, har dock sovit bort halva dagen då jag vaknade nyss.. har en tendens att inte kunna gå och lägga mej på kvällarna nu förtiden, sitter vaken till typ kl 3 ? inte bra..Ska städa idag oxå, de är ett måste!
dags att sätta igång kanske??
 
 
Resultatet av färgningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0