31 januari.

Jobbat och slitit idag, har varit ganska intensivt faktiskt men de är trevligt! :)
Kom hem vid 17 tiden, då blev de middag med mamma bestående av räkrulle från pipens, alla tiders!
Efter det blidde de en promenix med Mli och vovvarna, Cilla är helt galen nu! hon blir aldrig slut på energi, till råga på det är hon i världens trotsålder och låtsas inte höra , jävuuuuulst irriterande!! men, hon är ju i den åldern oxå där gränser ska testas, så de är bara vara konsekvent..
 
Imorn hade jag tänkt åka in till stan en sväng beroende på väder och vind, ser ut att bli uppehåll från allt snöande iaf. Skulle verkligen behöva klippa mej, har ett presentkort på hufvudsaken så tänkte kolla in på deras dropin och se om dom har tid med meej^^
 
Förövrigt är jag ganska bitter och lite ledsen, är aldrig roligt när tråkiga saker händer ens nära och kära..
Kunde jag trolla skulle jag ordna allting, men tyvärr så kan jag inte det....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0