30 januari.

Är glad att jag hållit mej hemmervid idag, är ett välldans snöoväder ute och till råga på det har jag sjukt ont i kroppen.. Trots det så begav jag och Mican oss ut i skogen och promenixade hundarna, dom förstår ju inte de här med dåligt väder inte :P haha!
 
Efter promenaden fick jag feeling och snörde ihop en Pitekaka, härmade Frida lite då jag såg att hon lagt ut att hon bakat den på instagram :P , ännu en anledning för min Jontis att skynda sej hem på fredag ;)
 
Mli var förbi här en sväng nu i afton och fick smaka på kakan, hon gick dock hem nu så jag ska ta och masa mej ut i stallet och göra klart för att ta in gossarna, dom har längtat in hela dagen stackarna :( jävla snööoväder..
Sen blir de en kort prommis med hundarna för att sedan göra en relativt tidigkväll då jag ska upp "tidigt" imorn.
 
 
 
Bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0