23 januari.

Jobbat eftermiddag idag, tog en sovmorgon och sen kom jennie över en sväng på kaffe och lite skitsnack :) trevligt! var så läänge sen sist :), sedan bar de av mot preem för ett jobbpass. Har gått fina fisken faktiskt, rätt skönt med eftermiddagar.. Imorn är jag ledig, blir ut och köra häst under dagen, sen har jag en klippning halv 4 och efter de bär de av mot skehamn och hämta vårt nya köksbord, LÄNGTAR! blir ev ett kort stopp hos Jontes mamma och säga grattis oxå.
 
Fredag har jag förmiddag, på aftonen ska jag och Jontis tapetsera om köket är planen :) får se om vi ids :P
lördag har jag förmiddag oxå, sen väntas trevligheter på afton/kvällen! är nämligen den årliga innebandy turneringen då som alltid avslutas med fest, kommer bli grymt! :) Harald och sussie kommer vara här då oxå, weeeeiii!! :D
 
 
dagens drog, kaffe och redbull! härlig kombo :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0