22 januari.

Har befunnit mej i stan idag från kl 13,30 tom kl 18, vill lova att jag är totalt jävla slut!! men massa nödvändigheter är bortgjorda så de känns skönt.. Jag och Jontis blev bjudna på suring hos mamms och papps i afton, 3 gången nu på 2 veckor :P HAHA , nu lär nog suget ligga i lä ett tag framöver :P
 
Nu är jag nyss hemkommen från gymmet, jag och Mli var ner och pumpade en stund ;) satan så biff vi ska bli!! B)
nu är jag dock klappslut , blir en snabb vila sen ut med vovvarna en sväng , efter de en snabbdusch och sedan sänggång! Imorn väntar eftermiddagsjobb, blir en sovmorgon sen kaffe med Jennie som jag inte träffat på typ 3 veckor :O inte ok.. Ledig torsdag, då ska de köras häst och fixas hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0