12 februari.

Idag har jag inte alls mått bra, en fruktansvärd huvudvärk och blodtrycksfall så fort jag ställer mej upp, råkar jag sträcka lite på mej när jag står upp så svartnar de direkt för ögena och känns som jag ska rasa ihop.. Håller jag igång går det ganska bra om man bortser från huvudvärken.. Har även extrema domningar i armarna, så fort jag håller dom i ett högre läge så "somnar" dom.. Håller vell på få en jävla stroke eller nånting?
 
Att må såhär gör mej ganska slut, gruvar mej i sinne över mina 3 förmiddagar i veckan.. inte för jobbet i sej, älskar mitt jobb! men är så otroligt påfrestande när man inte mår bra.
 
Pallrade mej ut på en skidtur med hundarna idag, var otroligt härligt! kanonföre oxå gör ju inte de hela sämre :)
sen har jag mest bara legat i soffan med en filt och glott på tv. jag HATAR att se tv! blir så sjukt rastlös.
Nu ikväll kom Mli förbi och bjöd på semla, är ju fettisdag idag^^ satt förjävla fint! taaaack mlii :D
Imorn är de alla <3-ns dag oxå, ska fara förbi coop på hemvägen från jobbet och köpa en bit oxfile som jag och Jontis ska lyxa oss med :) i övrigt händer de nog inte så mkt, sånna där dagar är egentligen rätt överskattade.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är väl på torsdag det är alls hjärtans dag? :P

Svar: HAHA du har så rätt, jag som är virrig! :P
Mia

2013-02-13 @ 07:50:58
URL: http://unafraid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0