10 februari.

Dagarna bara ränner iväg, min Jontis har kommit hem och jag har jobbhelg efter att ha vart ledig 1 hel vecka!
känns prima liv, är kul att jobba :) gruvar mej dock för arbetet till veckan, har 3 förmiddagar i rad vilket kommer kännas ordentligt i kroppen, får nog gå på ibumetin och energidryck! hehe
 
Helgen har vart bra, trots arbete så har jag hunnit med annat oxå :) igår var vi förbi hos Mican och Robin en sväng, såg film och åt glass chokladmousse maränger och banan, gött!
 
Idag har vi haft Roger Carina och samuel hos oss under förmiddan, ätit lunch och spelat spel, mkt trevligt :)
nu befinner jag mej på jobbet, sista passet sen 2 dagars ledigt. Imorn kommer Jami och skor, sen ska de köras häst är tanken, städa måste jag göra oxå.
 
 
 
Jag och min trogna lilla slav  påväg mot arbetet igår :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0