1 februari.

Ny månad med nya möjligheter, blev en sväng in till byske idag och luncha med Jennie samt handla.
brummade hemöver och tog ut hundarna en sväng, gick över till mamma och gjorde en beställning hos Yvesroche (stavning?) , hem och städa undan och vid kl 17 anlände min JONTIIIS!!! som tur var fick han köra hyrbilen hem och ha den över helgen så jag slapp hämta honom.. Tyvärr åker han igen på söndagafton, känns surt.. men sen blir han hemma till april innan nästa sväng, då blir de 3 veckor borta! längtar inte..
 
I afton har vi haft Mican och Robin på middagsbesök, blev tacos och kladdkaka till efterätt, sedan lite mys framför tvn innan de gick hem och jag och Jontis ut på promenad med hundarna.. Jag klarar fan inte av att sitta framför tvn, blir så sjukt rastlös!!
 
Nu blir de iaf sängen, är trött som ett as..?? ngt är inte som det ska, är nog inne i en svacka igen.
 
 
Bild från dagen, höll fan på köra i diket när jag tog den här X) men från att ha snöat och vart mulet till strålande sol, helt underbart!!
 
Förövrigt, ett STOOORT grattis och lycka till till Mican och Robin <3

Kommentarer
Postat av: mican

tack så mycket mia :D! <3

2013-02-02 @ 11:01:05
URL: http://diamantmoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0