21 april.

Så var denna jobhelg över, trots arbete så har vi hunnit med mkt trevligheter oxå :)
I fredags afton var vi bjudna på grillat hos Kenny och Sandra tillsammans med Mican och Robin, god mat och massa prat, kanonkväll med andra ord :)

Lördag öppnade jag på macken, jobbade till 15 . Harald och Sussie kom på besök och de blev grillat även då, det är ju så gott så man skulle ju kunna leva på det! åt vell ungefär ihjäl oss, däckade på soffan en stund och senare på kvällen gick vi över till kenny och sandra där de bjöds på snacks och prat :) mysigt!
 
Idag har jag haft eftermiddag, nu är jag ledig ett par dagar. Känns skööönt! hoppas på bra väder.
Cilla verkar må alldeles prima, hon får i sej maten och är pigg & glad.Lite väl pigg och glad... stackarn..
 
Hoppas på att provsvaren hennes kommer i veckan, och mest av allt hoppas jag på ett BRA besked..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0