9 september.

Så har en bra helg gått mot sitt slut, Igårafton hade jag och Jontis en efterlängtad myskväll med gomiddag bestående av Oxfile ugnspotatis/morötter och rödvinsås till det, gick ut i stallet en sväng efteråt och körde Bajen en snabbsväng och gjorde klart stallet samt släppte in grabbarna grus innan jag gick över hem igen och mös ner mej med Jonte igen framför tvn :)
 
Idag har vi haft främmen under förmiddan, Jontes mamma och lillebror samt mormor och morfar var hit en sväng, mkt trevligt! :)) blev lite fika och prat innan dom var tvunget åka hemöver igen.
Har inte åstakommit särskilt mkt idag, har vart en ren och skär slappardag med andra ord!
Mli och peter kom förbi en sväng nu i afton, drack lite kaffe och spelade Mario :D kungligt spel!
 
Nu är jag just inkommen från stallet, har plockat in grabbarna och gett dem kvällsmaten.
Känner mej inte helt 100 faktiskt, undrar om det är ngn form av förkyldning som ligger och gror?
är jag inte sjuk imorn så ska jag rensa i stallet lite och även motionera båda hästarna, fixa lite i garderoben och göra lite nödvändiga saker, sen träffa christel en sväng i byske :))
 
Ledig tom onsdag fm, sköööönt.
 
 
Mina fina tjejjor i höstvädret idag :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0