6 september.

Jag är nästan imponerad över mej själv, har vaknat mellan  9-10 de dagar jag varit ledig nu sista tiden, kanske för att jag varit duktig och gått isäng före kl 12 på nätterna? hur som haver så är det ganska skönt, dagarna blir lite längre och man hinner med mera saker :) skulle egentligen vilja vakna kring 8, undra hur jag ska lösa det? får börja gå isäng kl 10 på kvällarna kanske :P skulle förmodligen inte klara det, är en nattmänniska och gillar att vara vaken på kvällarna.
 
Iaf så fick hästarna fruckost inne imorse, blåste så förbaskat!! Mican ringde och bjöd över mej på plätt-lunch, så tog med mej vovvarna och promenixade dit en stund :) hon bjöd på dom godaste plättarna jag någonsin smakat faktiskt måste jag erkänna, riktigt smarrigt :D blev lite surr osv innan jag begav mej hem igen , plockade ut hästarna i samma veva då blåsten lugnat sig en aning :)
 
förövrigt har jag fixat och donat lite här hemma, sen åkte jag in till stan med Mli där vi hämtade en tv-bänk till henne bla, blev även en sväng in på Maxi för att handla samt en kopp kaffe på waynes, var dock sjukt otrevlig personal, nästan så att de blev dålig stämning...vissa borde verkligen inte jobba i service yrken!
 
När vi landat hemma igen gick jag direkt över till stallet och plockade in grabbarna, dom hade nämligen anlänt med lastbilar och diverse då dom ska gräva bergvärme inatt hos mamma och pappa, blinkade och levde om så hade 2 st lite upprörda gossar som mer än gärna ville komma in!.. Nu har jag just gått kvällsrundan med hundarna, ska strax gå över och släcka i stallet innan jag hoppar isäng, imorgon väntar eftermiddagsjobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0