3 september.

Helgen har varit bra, lite trist att vädret varit kasst dock men..
Idag skiner då solen, och såklart ska man iväg och jobba :/ har eftermiddag både idag och imorgon, så de är vell faktiskt helt ok, hinner njuta av vädret litegrann iaf :)
 
Förövrigt måste jag fan rycka upp mig, försöka hitta min motivation, jag vet att den finns där men det är som att den gömmer sej bakerom någonstans och vill inte riktigt komma fram? jävligt störande, jag måste lära mej att trotsa vissa känslor och bara göra saker endå!...
 
Ledig onsdag torsdag, jobbar fredag förmiddag samt lördag förmiddag, ledig söndag måndag.
Onsdag ska Bajen gå motion i vagn,Bobby oxå. även torsdag, fredag hade jag tänkt rida och lördag får han vila. Söndag blir de ut med båda grabbarna grus förhoppningsvis tillsammans.
 
vad som mer händer i veckan är ganska oklart för tillfället, är ju bara måndag änsålänge :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

om du jobbar förmiddag lördag o är ledig söndag så kan du ju vaa med på surströmmingen :DDDD??? det är säkert klockan 6 på eftermiddagn, brukar vara det iaf! :)

2012-09-03 @ 16:32:28
URL: http://emeliebystedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0