1 september.

Grått och trist även idag, men det gör ingenting sålänge det inte regnar :)
sov till kl 11, vaknade i panik och var bitter över att jag sovit för länge , upp och ut med hundar och mata hästar.
vid 12 hämtade jag upp Mli och vi drog en snabbsväng till Byske för att inhandla slingmedel till hennes hår, samt hämta ut ett paket som jag beställt från hööks med hundarnas täcken .
 
Kom hem från Mli för en stund sedan, testade täckena på vovvarna och de var gränsfall att Vizzla inte kunde ha sitt, var nästan litet :/ Cillas var ALLDELES för litet! och jag beställde endå strl 55?! jag minns att jag beställde den strl till Tosca och de var nästan stort till henne, så tänkte att den strl borde Cilla kunna ha, ett tag iaf^^
men icket, var för tajt i bogen på henne, så får efterskänka det till mamma, kan nog passa på Smoa eller Bejliz :)
är så irriterande att det ska vara så olika alla storlekar...
 
jag och vovvarna har även hunnit vara ut och göra kvällsfint i stallet, skottat boxarna och spånat med nytt fräscht spån samt sopat undan lite och gjort klar maten för kvällen.. Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin innan jag Jontis och odjuren beger oss till Mican och Robin för middag, blir en bra dag detta :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0